Anpassningar i receptionen till vecka 36
Besöksadress
Centrumgatan 17
Öppettider
Mån-fre kl. 07.30-16.00
Postadress
543 80 Tibro
17 juni 2024
Kommunnyheter
Fram till vecka 36 har receptionen i kommunhuset begränsade öppettider och en del justerade rutiner. Ordinarie öppettider och rutiner gäller från och med måndagen den 2 september.
Vi fortsätter att ge service till invånare och medarbetare, men med vissa anpassningar under sommarveckorna. Här hittar du detaljer om justerade öppettider och viss hantering.
Som vanligt når du receptionen på telefonnummer: 0504-18000 och mail: receptionen@tibro.se.
Förändrade öppettider i receptionen
Vecka 29–vecka 33: öppet varje dag kl. 08.00-12.00
Vecka 34–vecka 36: öppet måndag-torsdag kl. 08.00-16.00,lunchstängt kl.12.00-13.00 fredag öppet kl. 08.00-12.00
Posthantering
Måndag vecka 29 - fredag vecka 33 behöver all utgående post vara receptionen tillhanda senast kl 11.00. Finns behov av att skicka rekommenderad post, kontakta receptionen för en dialog om hur detta ska ske.
Internpost
Det är uppehåll i den ordinarie rutinen för distribution av internpost under vecka 26-31. Vid behov av internpostdistribution under denna period, kontakta receptionen.
Passerkort
Beställning och uthämtning av nya passerkort sker enligt normal rutin via receptionen.
Namnskyltar
Beställning av namnskyltar kommer hanteras fram till och med vecka 32, därefter hanteras detta igen från och med vecka 37.
Resebeställningar
Var ute i god tid för de resor du ska göra (tåg- och hotellbokningar) fram till vecka 37. Skicka in din beställning senast vecka 27. Uppstår akuta behov därefter (resor som ska genomföras innan vecka 37), gör en egen beställning och registrera dina utlägg i HR-portalen.
Beställning av periodkort på Västtrafik sker enligt vanlig rutin under sommaren.