Inredia Restaurang tar över driften av konferenserna på Inredia
Telefon
0504-18000
Telefontider
Mån-fre kl. 07.30-16.00
Besöksadress
Centrumgatan 17
Öppettider
Mån-fre kl. 07.30-16.00
Postadress
543 80 Tibro

29 maj 2023
Utbildning och möten
Från och med 1 juni är det Inredia Restaurang som har hand om alla bkoningar av konferenser och möten på Inredia. Bokningar görs på samma sätt som tidigare men det är nya kontaktpersoner och en annan prisbild.
Sedan 1 januari har Tillväxt Tibro tagit hand om bokningar av konferenser på Inredia. Då har kommunen bokat hyresfritt och endast betalat mat- och fikakostnader.
Från och med torsdag 1 juni så är det Inredia Restaurang som tar över driften av bokningarna och några förändringar kommer att ske. Här kan ni ta del av alla information om hur ni bokar möten på Inredia.
Hur bokar jag ett mötesrum?
Alla konferenser och möten bokas på inredia.se och det digitala bokningssystemet.
Länk till digitalt bokningssytem >>
Vem kontaktar jag för frågor kring konferenser?
Kontaktperson är Inredia Restaurang
Mail: restaurang@inredia.se
Telefon: 0504 184 00, knappval 2
Vad kostar det att boka en konferens?
Tibro kommun har 50% på hyra av konferensrum. Nedan syns Tibro kommuns priser.
Ordinarie pris syns i det digitala bokningssystemet på inredia.se och kommer också att synas i er digitala bekräftelse.
Tibrosalen:
Halvdag: 800kr ex moms
Heldag: 1250kr ex moms
Rankås: (tidigare CC-pack)
Halvdag: 425kr ex moms
Heldag: 550kr ex moms
Örlen: (tidigare Kreativa ytan)
Halvdag: 250kr ex moms
Heldag: 375kr ex moms
Kan jag boka fika och mat?
Fika och mat till konferenser bokas via det digitala bokningssystemet. Efter bokning kommer Inredia Restaurang ta kontakt med dig som bokare för att stämma av meny och upplägg.
Priser diskuteras direkt med Inredia Restaurang.